divendres, 22 de maig del 2009

SEGUEIXEN CEGS...

Segueixen cegs i confiant cegament amb la promoció... Quanta ignorància !!!

Com la ignorància del que, al final de l'article s'atreveix a dir que "sense el turisme Balears no és res"...

Ai senyor... !!

http://dbalears.cat/actualitat/Ara/nadal-demana-unitat.html

Nadal demana unitat

El conseller de Turisme destacà ahir, des de Manchester, la importància de fer una bona promoció de les Illes i cridà els empresaris de l’hostaleria que sumin forces per lluitar contra els efectes de la crisi

El conseller de Turisme, Miquel Nadal, llançà ahir a Manchester un missatge a tot el sector turístic i empresarial de les Balears davant de la difícil situació per la qual passa enguany la indústria de serveis de les Illes. "Davant de la crisi actual, hem de tenir confiança, unitat i treballar de manera conjunta. El fet que estiguem promocionant les Illes a Manchester és el camí adequat, perquè sense promoció, i més encara en l’actual conjuntura, és impossible poder competir amb la resta de destinacions de vacances, "afirmà el conseller Nadal.

Precisament en el programa Manchester descobreix les Illes Balears, que s’inicià ahir capvespre a l’Albert Square, davant l’ajuntament de la ciutat, i al comercial Market Street, el més freqüentat dels comercials, la Conselleria de Turisme vol promocionar al mercat britànic tots aquells productes turístics que ens diferencien de la resta de destinacions competidores. "Hem del tenir confiança, perquè les Balears ofereixen un bon producte turístic i tenim tot allò que els turistes cerquen i necessiten quan van vacances. Balears és molt més que sol i platja. Aquesta és una raó per la qual aquests tipus de promocions directes als mercats emissors, com va succeir a Madrid i a Berlín, són una oportunitat immillorable per donar a conèixer la nostra oferta gastronòmica, cultural, nàutica, de golf, de cicloturisme, de senderisme i la resta de productes turístics".

Nadal va afegir que és en aquests moments "quan s’ha de fer el major esforç promocional a tots els mercats emissors. Som aquí, a Manchester, per convèncer els nostres clients potencials que som la millor destinació turística en unes setmanes claus, en les quals decidiran el lloc per passar les vacances. Cada vegada es retarden més les reserves i s’ha d’adequar la promoció turística a aquesta situació, perquè estic convençut que el turisme britànic, malgrat la crisi, està avesat a sortir de vacances i que eligiran, un any més, les Illes".

El conseller, en aquest sentit, va avançar que a final de maig hi haurà una acció promocional directa també a París, aprofitant Roland Garros i la presència de Rafel Nadal a la capital.

Els agents de viatges britànics presents en la reunió de treball, entre ells representants de Cosmos, Thomas Cook i TUI-Thomson, varen explicar als responsables de la Conselleria que les Balears estan ben posicionades al mercat britànic. "Hi ha bones sensacions, malgrat tots els problemes, la qual cosa és més que positiva", puntualitzà Nadal.

El president de la Pimem, Juan Cabrera, també present a Manchester, valorà de manera molt positiva la campanya de xoc a Manchester i va dir que "en aquests moments hem de tenir molt clar que, sense el turisme, Balears no és res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada